Ruszyła czerwcowa promocja AUTOBOT
Harmonogram Zadań to nowy pracownik w firmie który pracuje 24/7.
Automatycznie wykonuje zlecone mu zadania, sprawdza czy w bazie istnieją konkretne zadania do wykonania. Możesz mu zlecić wiele powtarzalnych czynności, dzięki czemu zmniejszysz pracochłonność obsługi ważnych zadań.
Kilka zastosowań dla Harmonogramu Zadań:
- Pilnowanie terminów szkoleń takich jak np. BHP, badania lekarskie, wygasających certyfikatach, kończące gwarancjach itp.
- Informowanie o nierozliczonych fakturach, płatnościach
- Automatyczna aktualizacja kursu walut
- Automatyczna kopia bezpieczeństwa bazy danych
- Automatycznie wysyłaj aktualne stany magazynowe do sklepu internetowego
(e-Sklepy) - Wymiana danych z kontrahentami – automatyzacja procesu przekazywania dokumentów ( EDI , Integrator)
Skorzystaj z promocji dla nowych i obecnych Klientów – i zgarnij Harmonogram Zadań za pół ceny.
Zasady promocji
Przy zakupie licencji enova365 wymienionych poniżej, otrzymasz 50% rabatu na zakup modułu enova365 Harmonogram Zadań
- Kadry Płace*
- Księga Podatkowa*
- Księga Handlowa*
- Faktury*
- Handel*
- CRM*
- Archiwizator Azure
- SMS
- EDI
- Integrator
- e-Sklepy
*w wersji złotej lub platynowej.
Regulamin promocji tutaj
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:
Nr telefonu: 52 500 24 33
email: biuro@agemit.pl