Uruchomienie środowiska do pracy zdalnej nigdy wcześniej nie było tak łatwe. W zależności od potrzeb Twojej firmy, znajdziemy dla Ciebie odpowiednie rozwiązanie.
- Jeśli korzystasz z enova365 w wersji standard (interfejs okienkowy) i posiadasz własną infrastrukturę techniczną
Rozwiązanie: enova365 w wersji multi, która daje możliwości korzystania z systemu ERP za pomocą wielu interfejsów – okienkowego oraz przeglądarkowego na komputerze, tablecie czy smartfonie. System fizycznie znajduje się w Twojej firmie, a pracownicy mają zdalny dostęp i bez ograniczeń realizują swoje codzienne zadania.
2. Jeśli nie posiadasz odpowiedniej infrastruktury, a korzystasz z enova365 bądź innego oprogramowania ERP
Rozwiązanie: Przenieś swój system do bezpiecznej infrastruktury chmurowej. Nasza firma oferuje usługi wynajmu infrastruktury technicznej. Zapewniamy wszelkie licencje i zasoby niezbędne do budowy środowisk zwirtualizowanych. System wspierający działanie Twojej firmy fizycznie znajduje się na zewnętrznych serwerach, dzięki temu Twoi pracownicy w bezpieczny sposób mogą wykonywać swoją pracę.
Skontaktuj się z nami!
e-mail: biuro@agemit.pl
nr tel. 52 500 24 33