Aplikacja AgemitSkaner
AgemitSkaner jest autorskim rozwiązaniem firmy Agemit Sp. z o.o. i powstał w odpowiedzi na rosnące potrzeby firm w zakresie usprawniania procesu inwentaryzacji.
Jest to nowoczesna aplikacja, której głównym celem jest wspomaganie przeprowadzenia inwentaryzacji środków trwałych w firmie poprzez wykorzystanie kolektora z systemem Android do odczytywania kodów kreskowych środków trwałych, a następnie wymianę informacji o stanie inwentaryzacji z programem enova365.
Elementem składowym rozwiązania jest dedykowane api służące do nawiązania połączenia
z systemem enova365 oraz przygotowanie danych do wymiany z aplikacją.
Dzięki przystosowaniu aplikacji pod pobieranie i przechowywanie danych bezpośrednio na urządzeniu, nie jest wymagane ciągłe połączenie z programem podczas wykonywania inwentaryzacji. Takie rozwiązanie pozwala na łatwiejsze przeprowadzanie inwentaryzacji w miejscach gdzie utrzymanie takiego połączenia nie byłoby możliwe, np. obszerne magazyny czy piwnice.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z działem handlowym firmy Agemit
Nr telefonu: 52 500 24 33
e-mail: biuro@agemit.pl
Korzyści z wprowadzenia rozwiązania:
- Intuicyjny interfejs pozwala na szybkie rozpoczęcie pracy na urządzeniu
- Zmniejszenie czasochłonności przeprowadzenia inwentaryzacji
- Elastyczność aplikacji pod względem wyglądu czy ustawień
- Zgodność z kolektorami Zebra
- Obsługa większości kodów kreskowych takich jak 1D, 2D