SaldeoSMART to nowoczesna platforma dla księgowych w biurach rachunkowych, oraz firmach, która umożliwia odczytywanie danych z faktur wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów.

Odczytywanie dokumentów jest to aplikacja która, odczytuje skanowane dokumenty i automatycznie uzupełnia informacje z faktury. Pozwala to na wyeksportowanie ich do pliku i import w programie księgowym, jakiego używasz w swoim biurze.

Plik z fakturami w PDF wygenerowanymi z programu do fakturowania lub magazynowego dodajesz do aplikacji.
Jeśli faktury otrzymujesz w wersji papierowej, nie musisz skanować każdej z nich pojedynczo. Za pomocą skanera z automatycznym podajnikiem skanujesz paczkę dokumentów do jednego pliku.
SaldeoSMART podzieli plik na pojedyńcze faktury i odczyta z nich dane: kontrahenta, numer, daty (wystawienia, zakończenia dostawy / wykonania usługi, termin płatności), pozycje towarowe oraz kwoty (netto, brutto i VAT w rozbiciu na stawki).

Elektroniczne archiwum dokumentów:

Raz dodany dokument do SaldeoSMART jest zawsze dostępny dla księgowego, pracowników biura rachunkowego i ich Klientów – 24h/dobę, z każdego miejsca na świecie.
Dzięki systemowi automatycznego odczytywania faktur, dokumenty są dokładnie opisane, co powoduje, że ich późniejsze wyszukiwanie jest szybkie i proste.

Dzięki różnym typom dokumentów firma tworzy kompleksowe repozytorium – w jednym miejscu jest możliwe dodawanie, archiwizowanie i przeglądanie firmowych dokumentów – Faktur, Umów oraz Pism.

Chcesz poznać ofertę dla Twojej firmy, zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu: 52 500 24 33, lub można wysłać zapytanie na email: biuro@agemit.pl