Aplikacja AgemitSkaner

Aplikacja AgemitSkaner

AgemitSkaner jest autorskim rozwiązaniem firmy Agemit Sp. z o.o. i  powstał w odpowiedzi na rosnące potrzeby firm w zakresie usprawniania procesu inwentaryzacji.

Jest to nowoczesna aplikacja, której głównym celem jest wspomaganie przeprowadzenia inwentaryzacji środków trwałych w firmie poprzez wykorzystanie kolektora z systemem Android do odczytywania kodów kreskowych środków trwałych, a następnie wymianę informacji o stanie inwentaryzacji z programem enova365.

Elementem składowym rozwiązania jest dedykowane api służące do nawiązania połączenia
z systemem enova365 oraz przygotowanie danych do wymiany z aplikacją.

Dzięki przystosowaniu aplikacji pod pobieranie i przechowywanie danych bezpośrednio na urządzeniu, nie jest wymagane ciągłe połączenie z programem podczas wykonywania inwentaryzacji. Takie rozwiązanie pozwala na łatwiejsze przeprowadzanie inwentaryzacji w miejscach gdzie utrzymanie takiego połączenia nie byłoby możliwe, np. obszerne magazyny czy piwnice.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z działem handlowym firmy Agemit

Nr telefonu: 52 500 24 33

e-mail: biuro@agemit.pl

agemitskaner
agemitskaner

Korzyści z wprowadzenia rozwiązania:

  • Intuicyjny interfejs pozwala na szybkie rozpoczęcie pracy na urządzeniu
  • Zmniejszenie czasochłonności przeprowadzenia inwentaryzacji
  • Elastyczność aplikacji pod względem wyglądu czy ustawień
  • Zgodność z kolektorami Zebra
  • Obsługa większości kodów kreskowych takich jak 1D, 2D

AgemitSkaner jest autorskim rozwiązaniem firmy Agemit Sp. z o.o. i  powstał w odpowiedzi na rosnące potrzeby firm w zakresie usprawniania procesu inwentaryzacji.

Jest to nowoczesna aplikacja, której głównym celem jest wspomaganie przeprowadzenia inwentaryzacji środków trwałych w firmie poprzez wykorzystanie kolektora z systemem Android do odczytywania kodów kreskowych środków trwałych, a następnie wymianę informacji o stanie inwentaryzacji z programem enova365.

Elementem składowym rozwiązania jest dedykowane api służące do nawiązania połączenia
z systemem enova365 oraz przygotowanie danych do wymiany z aplikacją.

Dzięki przystosowaniu aplikacji pod pobieranie i przechowywanie danych bezpośrednio na urządzeniu, nie jest wymagane ciągłe połączenie z programem podczas wykonywania inwentaryzacji. Takie rozwiązanie pozwala na łatwiejsze przeprowadzanie inwentaryzacji w miejscach gdzie utrzymanie takiego połączenia nie byłoby możliwe, np. obszerne magazyny czy piwnice.

Korzyści z wprowadzenia rozwiązania:

  • Intuicyjny interfejs pozwala na szybkie rozpoczęcie pracy na urządzeniu
  • Zmniejszenie czasochłonności przeprowadzenia inwentaryzacji
  • Elastyczność aplikacji pod względem wyglądu czy ustawień
  • Zgodność z kolektorami Zebra
  • Obsługa większości kodów kreskowych takich jak 1D, 2D

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z działem handlowym firmy Agemit

Nr telefonu: 52 500 24 33

e-mail: biuro@agemit.pl

agemitskaner
agemitskaner