efaktury Agemit

efaktury Agemit

Jak zmniejszyć koszty w firmie ?

Elektroniczna faktura to nie tylko oszczędność czasu, ale i również pieniędzy. Koszty wydruku, wysyłki i późniejszego przechowywania papierowych dokumentów to koszty kilkunastu złotych miesięcznie dla firmy. Dzięki elektronicznej fakturze, dokument trafia automatycznie do klienta i może być szybko przez niego skorygowany, co dodatkowo zmniejsza ryzyko wydłużenia się procesu zapłaty.

Nasza firma wprowadziła autorskie rozwiązanie efaktura Agemit dla systemu enova365, które współpracuje z modułem handlowym jak i również modułem CRM, gdzie mamy możliwość przechowywania całość wiadomość email wraz z wysłanym dokumentem. Dodatek usprawnia przede wszystkim proces wysyłki faktury, umożliwia skonfigurowanie wydruków oraz treści na wszystkich definicji. System sam automatycznie pobiera informację z faktury takie jak np. kwota do zapłaty, termin płatności, czy numer faktury i zawiera w treści emaila. Dodatkowym atutem rozwiązania jest możliwość zbiorowej wysyłki kilku dokumentów na raz.

Rozwiązanie współpracuje z wykorzystaniem modułów enova365: Handel, CRM, EDI

efakturaAgemit

 

Chcesz się dowiedzieć więcej ?

Umów się na prezentację email biuro@agemit.pl, bądź telefonicznie 52 500 24 33

Jak zmniejszyć koszty w firmie ?

Elektroniczna faktura to nie tylko oszczędność czasu, ale i również pieniędzy. Koszty wydruku, wysyłki i późniejszego przechowywania papierowych dokumentów to koszty kilkunastu złotych miesięcznie dla firmy. Dzięki elektronicznej fakturze, dokument trafia automatycznie do klienta i może być szybko przez niego skorygowany, co dodatkowo zmniejsza ryzyko wydłużenia się procesu zapłaty.

Nasza firma wprowadziła autorskie rozwiązanie efaktura Agemit dla systemu enova365, które współpracuje z modułem handlowym jak i również modułem CRM, gdzie mamy możliwość przechowywania całość wiadomość email wraz z wysłanym dokumentem. Dodatek usprawnia przede wszystkim proces wysyłki faktury, umożliwia skonfigurowanie wydruków oraz treści na wszystkich definicji. System sam automatycznie pobiera informację z faktury takie jak np. kwota do zapłaty, termin płatności, czy numer faktury i zawiera w treści emaila. Dodatkowym atutem rozwiązania jest możliwość zbiorowej wysyłki kilku dokumentów na raz.

Rozwiązanie współpracuje z wykorzystaniem modułów enova365: Handel, CRM, EDI

efakturaAgemit

Chcesz się dowiedzieć więcej ?

Umów się na prezentację email biuro@agemit.pl, bądź telefonicznie 52 500 24 33