Kup Harmonogram Zadań za połowę ceny!

Ruszyła czerwcowa promocja AUTOBOT

Harmonogram Zadań to nowy pracownik w firmie który pracuje 24/7.

Automatycznie wykonuje zlecone mu zadania, sprawdza czy w bazie istnieją konkretne zadania do wykonania. Możesz mu zlecić wiele powtarzalnych czynności, dzięki czemu zmniejszysz pracochłonność obsługi ważnych zadań.

Kilka zastosowań dla Harmonogramu Zadań:

  • Pilnowanie terminów szkoleń takich jak np. BHP, badania lekarskie, wygasających certyfikatach, kończące gwarancjach itp.
  • Informowanie o nierozliczonych fakturach, płatnościach
  • Automatyczna aktualizacja kursu walut
  • Automatyczna kopia bezpieczeństwa bazy danych
  • Automatycznie wysyłaj aktualne stany magazynowe  do sklepu internetowego
    (e-Sklepy)
  • Wymiana danych z kontrahentami – automatyzacja procesu przekazywania dokumentów ( EDI , Integrator)

Skorzystaj z promocji dla nowych i obecnych Klientów – i zgarnij Harmonogram Zadań za pół ceny.

Zasady promocji

Przy zakupie licencji enova365 wymienionych poniżej, otrzymasz 50% rabatu na zakup modułu enova365 Harmonogram Zadań

  • Kadry Płace*
  • Księga Podatkowa*
  • Księga Handlowa*
  • Faktury*
  • Handel*
  • CRM*
  • Archiwizator Azure
  • SMS
  • EDI
  • Integrator
  • e-mail
  • e-Sklepy

*w wersji złotej lub platynowej.

Regulamin promocji tutaj

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:

Nr telefonu: 52 500 24 33

email: biuro@agemit.pl