A jeśli Twoja firma nie jest jeszcze gotowa na pracę zdalną…? Nic straconego!

Uruchomienie środowiska do pracy zdalnej nigdy wcześniej nie było tak łatwe. W zależności od potrzeb Twojej firmy, znajdziemy dla Ciebie odpowiednie rozwiązanie.

  1. Jeśli korzystasz z enova365 w wersji standard (interfejs okienkowy) i posiadasz własną infrastrukturę techniczną

Rozwiązanie: enova365 w wersji multi, która daje możliwości korzystania z systemu ERP za pomocą wielu interfejsów – okienkowego oraz przeglądarkowego na komputerze, tablecie czy smartfonie. System fizycznie znajduje się w Twojej firmie, a pracownicy mają zdalny dostęp i bez ograniczeń realizują swoje codzienne zadania.

2. Jeśli nie posiadasz odpowiedniej infrastruktury, a korzystasz z enova365 bądź innego oprogramowania ERP

Rozwiązanie: Przenieś swój system do bezpiecznej infrastruktury chmurowej. Nasza firma oferuje usługi wynajmu infrastruktury technicznej. Zapewniamy wszelkie licencje i zasoby niezbędne do budowy środowisk zwirtualizowanych. System wspierający działanie Twojej firmy fizycznie znajduje się na zewnętrznych serwerach, dzięki temu Twoi pracownicy w bezpieczny sposób mogą wykonywać swoją pracę.

Skontaktuj się z nami!

e-mail: biuro@agemit.pl 

nr tel. 52 500 24 33